Oct 7, 2010

Alamak Abah Masak..kiki

Alhamdulillah hr ni murah rezki lg...dpt jmputan jamuan raya kt Head Office, bahagian Sel pn ada jmput tp xdapt penuhi la undangan mereka..disebabkan mungkin hr ni jamuan raya yg terakhir aku dah spare perut xmkn pg....kunun2 nk mkn byk la...hehe..

Byak btul aku mkn sb dh rasa mcm lapar sgt la plk...ni sume sb tunggu MR G pg hntar surat ape nth lama sgt...sampaikan perut aku pn dh berkeroncong...byk juga menu yg disediakan n spt yang aku hajatkan memang aku mkn byk sungguh {nasi impit + rendang + roti jala + char keow teow + biskut n cake} hehe siap tapau lg tuh..
*(slalu mkn sikt je smpai officemate kata rugi bawak aku...huhuhu..)

Then blik kerja tadi aku ikut pengasuh myra p hospital Selayang tgk ank jiran...tp rupanya tunggu masa nk kuar je...
Balik rumah abah dah blik kerja, dia siap masak lg hr ini coz ada udang disebalik batu sebenarnya... kunun2 nak amik hati akulah sebab malam ni dia nk kuar main badminton ngan kawan2nye takut aku x kasi lah tu......ekekeke..
*(siap perli dia lg suh dia main badminton lg esk xpyh la nti aku masak) hehe =D

then bye...
*Alhamdulillah myra dah xcirit sekali je dia uk..uk.. hr ni...

No comments: