Oct 26, 2011

Baju Ajaib.

24/10/2011 finally saya dah dapat BAJU AJAIB saya setelah sekian lama mendambakannya. Ekceli dapat pada 17/10/2011 lagi tapi terpaksa pulangkan balik sebab saiz terbesar sikit. Thanks kepada En Somi coz menjadikan keinginan si isteri terlaksana.

So pada 25/10/2011 saya start pakai baju ajaib saya, adalah sangat tidak selesa macam xcukup napas. Nasib baik ada En Somi yang buleh tulung2..:p
Sepanjang hari adalah sangat tidak selesa gelisah je, kepanasan pun ada gak saya rasa lebih selesa berdiri dari duduk. Nak makan pon sangat xselesa sedikit je leh masuk perut.. :(
Dan saya TAK BERJAYA melalui hari saya selama 8 jam bersama baju ajaib saya. so sad xkuat semangat.

Dan hari ni mengenangkan wang yang telah En Somi laburkan saya teruskan misi pakai baju ajaib tu walaupun tanpa bantuan sebab en Somi kerja, saya berjaya pakai dalam masa 10minit je. Dan hari ni tenang sikit dari semalam mungkin body dah leh accepted. Lagipun saya bebas duduk dan berdiri sesuka hati coz bercuti kat rumah je dan xperlu duduk je di kerusi opis yang buat saya nampak macam robot tuh.  

Opps dah 5 lebih akhirnya BERJAYA gak capai sasaran nak cukupkan 8 JAM hari ni. xsabar nak g buka baju ajaib ni, masih belajar untuk menyesuaikan diri dengannya...harapan untuk hari esok semoga semua berjalan lancar je....amin...

1 comment:

r'Da said...

pakai PB erk..hehe