Nov 16, 2010

Mama Sakit Lagi

Salam...
Dugaan datang lg minggu ni...kali ni skit gigi lak...huk..huk menangis sensorang di mlam hari..nasib Myra jurus x meragam..sodap je tgk dia ngan abahnye tido...jeles,jeles...mkn ubat pn sakit xkurang jgk, padahal 3 biji aku dah telan ubat tuh...eee tension gak time raya haji ni lah nk sakit giginye...hilang nikmat nk mkn daging sungguh-sungguh..
Dah lama sebenarnya xrasa skit gigi mcm ni tetiba sakit lak mungkin sebab skrang cuaca lembap n sejuk.. aku sensitip tul la klu cuaca sejuk ni mcm2 la skitnye..kul 2.30 pg br leh tido itupn sb dah pnat menangis..haha..xmalu btul dah jadi mak orang pn masih nangis. slalunye lpas menangis la kita akn jd tenangkn..hoo dh tertido tu blum hbis lg skit kul 5.30 tersedar lak skit lg tp msh blh tahan coz ngantuk sgt..
Alhamdulillah pg dah xskit dah tp aku suh hubby hntar gak g klinik gigi..tp doktor juz bg ubat tahan sakit je.. nk buat rawatan kna dtg lain kali sb dia ckp mungkin perlu major operate..eee takutnye...
Hope dah xsakit la lpas ni  biar la aku beraya ngan tenang dulu...Oh dah lewat ni kenapala En Hubby xblik lg ni aku siap nak blik kg dah ni xsabar dah..beg pakaian sume dah packing...doakan kiteorang selamat dalam perjalanan n selamat sampai yeeee...
Salam Idul Adha...Maaf Zahir Batin...

No comments: