Nov 26, 2010

See Doctor Again...

Salam...
Huh asyik2 n3 jmpe doktorkn xhbis2 lg.. Hari ini skali lg pg jumpe doktor gigi, coz nk cabut gigi yang duk slalu sakit tu..datang opis juz ketuk punchcard je then kuar blik husband anta ke klinik gigi.. pg klinik gomen je pling dekat n aku pon leh blik sndiri..
Ramai tul org hr ni tp bila dipanggil aku org ke 3, rupanya ramai yg meneman dr yng nk wat rawatan...huhu kecut perut jgk..So masa time doc check tu dia ckp xleh wat hr ni kna wat temujanji..hampeh hubby aku dh blik klu tau cpat camgini suh dia tunggu jap..hhaha last2 aku mintak doc cbutkan yg lain.. time dah nekad kan brani la..sebenarnya gigi ni aku dah cbut tp mungkin doc dlu xperasan masih ada tunggul yg tertinggal..walaupun xskit ada pon xguna jgk so cbutla..
Masa dia cucuk ubt bius tu skit tp xla sgt tp part yg kesan dia tu aku xthan...huhu mulut rasa besau gila cam seksi je mulut ai cpt2 aku kuar g toilet..buwekkk...hoho termuntah plk pg2 ni..tetiba rasa cam morning sickness plk...kikiki..
Aku sebenarnya elergic sikit klu org buh bnda2 kt dlm mulut aku ni...mulalah nk termuntah..nasib baik la sekejap je pastu ok blik...skejap je tunggu smpai giliran cabut pon sekejap je xskit pon..heheh lega sekejap.. pas amik ubat 2biji je dia bg n kad temujanji hahha first time jmpe doc xmntak MC rela dtg kerja jgk......trus berlari ank ke toilet...arghhhhh toilet tgh cuci dia xbg msk, peduli apa aku dah nak termuntah bantai msuk jgk...buwek..buwekkk lagi.. mak cik cleaner senyum je...=P

p/S~ Thanks to Nor (driver JKR Kem Batu) coz amik saya..walhal tu spatutnye tugas husband sya...

No comments: