Nov 13, 2010

Sakit Telinga...

Salam...

Feel more better today, br ada mood nk menaip.. huhu. Hari ni MC coz tetiba je sakit telinga berdenyut2. Sejak dua menjak ni telinga ni rasa gatal2 je mungkin disebabkan selsema n batuk kot...so aku pun rajin la pg gorek telinga nk hilangkan rasa gatal n kot2 ada bendasing kt dlm tuh..huh thu2 sakit lain plk jadinye..
Tunggu hubby blik tgh hari idok jgk dia blik so pg klinik belah mlm la nasib doktor baik bg jgk MC hehe...
Doktor check then dia ckp my telinga ni ada bengkak n sikit berdarah...lho patutla sakit giler sampai nangis2 aku xleh tido. Doktor ckp aku ni jenis rajin korek tlinga sb masa dia check line clear je tlinga aku...hahahaaha...Next week dia suh dtg lg nk check plk...adoi mau blik kg maa raya time la doktor....hehe raya lg ptg ke???
At the same bwk Myra pg injection for 1 year...dah terlewat sebulan dah sbenarnye...bgusla doktor ni rasa nyesal lak x bwk Myra ambik injection kat sini awal2..lupa nk bgtau klinik yg kami pg ni kat sentul nama klinik dia Klinik Kita...klu kt klinik lain yg pnah aku bwk myra g inject diaorang juz inject je nk timbang pn tunggu aku mention dlu br diaorang timbang. Padahal kite byar diaorang  mahal tau.. Cian Myra nangis dia time kna cucuk tu...yang lepas2 xpnh lak dia nangis..terkejut kot sebab semua dk keliling dia...Alhamdulillah nasib baik dia xdemam.. lgpun blik tu aku terus tuam ngan air suam kat tempat cucuk tu...igtkan lpas kna cucuk blik nak la dia tido...rupa2nya makin aktif plk... kul 12 xmo tido lg mama lak dah ngantuk sgt...xthn sgt past myra kt abah dia lah nk tgk tv sgt...haha dkt kul 1 br la blh tido ngn tenang, nasib baik sabtu the cuti day......=D

No comments: